FAQ

Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan hier contact met ons op en we helpen je zo verder!

Kwaliteit

Uit welke stoffen bestaan Pepper Socks?
Afhankelijk van welke reeks Peppers je kiest, variëren ook de stoffen.
Zo hebben we Pepper Socks die bestaan uit 
80% katoen, 17% polyamide en 3% elastaan. Dat is een mooie combinatie van stoffen.
Het katoen zorgt voor het comfort terwijl de polyamide en elastaan voor de duurzaamheid zorgen.
Ook hebben we onze BASICS - die bestaan hoofdzakelijk uit Bamboo.

Bestellen

Moet ik een account hebben om te bestellen?
Dat is geen must. Je kan een account aanmaken om later makkelijker terug in te loggen of om je historiek te zien maar bestellen kan evengoed zonder account.

Hoe maak ik een account aan?
Als je een bestelling plaatst zal je in stap 2 kunnen kiezen om verder te gaan met of zonder account. Eenmaal je daar een account hebt aangemaakt, kan je bovenaan bij 'Mijn account' terug inloggen.

Kan ik op een andere manier bestellen?
Bestellen kan via onze website of je kan ook sokken voelen & kopen bij onze verdeelpunten, zie de pagina verkooppunten.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zo lang je niet alle stappen van het bestelproces hebt doorlopen, kan je de bestelling gewoon stopzetten. Heb je alle stappen doorlopen dan moet je contact met ons opnemen via hello@peppersocks.be of via het contactformulier.

Levering

Hoeveel bedragen de leveringskosten?
Leveringskosten bedragen € 6,40 voor bestellingen in België. Andere landen verschillen daarvan, ook binnen Europa. Tarieven voor verzending worden wel steeds duidelijk aangegeven bij het afrekenen.

Wat is de levertermijn?
Aangezien wij versturen via Bpost wordt het pakket binnen de 2 - 3 dagen bij jou afgeleverd. Voor andere landen dan België of Nederland liggen de termijnen anders. Voor Europese landen moet je op ongeveer 4 dagen rekenen, voor niet-Europese landen tot 10 dagen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Dat kan. Je kan dit aangeven in je winkelmandje. Afhalen kan wel alleen op ons kantoor, je kan niet afhalen bij een verkooppunt. Uiteraard kan je daar wel langsgaan en je favoriete sokken gewoon kopen!

Kan ik op een ander adres laten leveren?
Jep! Dat kan je aanklikken bij stap twee van je bestelling door 'Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven' aan te vinken.

Ik gaf een verkeerd leveradres op, wat nu?
Zo lang de bestelling niet is verzonden, kan ik dat voor je aanpassen. Stuur een mailtje met je bestelnummer en het nieuwe adres naar hello@peppersocks.be. Als de bestelling is verzonden, is het helaas niet meer mogelijk het adres aan te passen :(

Moet ik thuis zijn om het pakket te ontvangen?
Dat hoeft in de meeste gevallen niet. Je bestelling past doorgaans in de brievenbus dus de postbode kan dat zo afleveren. Voor buitenlandse afleveringen is altijd een handtekening nodig.

Ik heb de levering gemist, wat nu?
In een uitzonderlijk geval zal de postbode het pakket dan niet in je brievenbus stoppen. Je kan dan via de track-and-trace nagaan waar je pakket is (in een postkantoor of het dichtstbijzijnde postpunt) en het daar afhalen.

Geschenkbonnen

Hoe ruil ik mijn geschenkbon in?
In je winkelwagentje vul je de code in die op je geschenkbon staat. Het bedrag van je bon wordt automatisch en meteen verrekend.

Kan ik mijn geschenkbon gebruiken op een afgeprijsd artikel?
Zeer zeker, je kan je geschenkbon gebruiken voor alle producten op de website.

Tot wanneer is mijn geschenkbon geldig?
Geschenkbonnen zijn 1 jaar geldig.

De code op mijn geschenkbon werkt niet, wat nu?
Oei, dat is vervelend. Neem even contact met ons op via mail, dan fixen we dat voor je!

Betaling

Hoe kan ik betalen?
Er zijn verschillende manieren om je bestelling te betalen. In de winkelwagen kan je kiezen voor overboeking, PayPal, Visa, Mastercard,... .

Is betalen via internet veilig?
Elk van onze verbindingen zijn gekeurd en volledig in regel met alle Europese normen voor online betalingen. Veiligheid is voor ons prioriteit nummer 1 en dus mogen we volmondig zeggen: Ja, betalen op onze website is 100% veilig.

Retourneren

Kan ik mijn artikel retourneren?
Dat kan. Als je je artikel binnen de 14 dagen retour stuurt, dan betalen wat je het volledige aankoopbedrag terug! Vul hiervoor het retourformulier in dat je hier kan vinden. Opgepast: om hygiënische redenen mag de verpakking van de sokken niet losgemaakt zijn.

Kan ik een afgeprijsd artikel retourneren?
Absoluut, we maken geen onderscheid tussen de verschillende artikels zolang de verpakking intact is.

Hoe word ik terugbetaald?
Wij betalen het aankoopbedrag terug via overschrijving. Vermeld dus op het retourformulier zeker je rekeningnummer.

© 2018 - 2024 Pepper Socks | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel